I KEEL YO!!!

Skillnaden mellan Danne och Undertecknad i innebandy.

Nöjd med CL-lottningen, jag har ju redan gjort mitt tips och behöver väl inte dra det igen. Jag ska uppdatera mitt gamla inlägg sen när Puyol lyfter bucklan. =)

Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist

Kolla även in karaktärerna Sweet Daddy D, Bubba J aka Boris och Walter.

Dagens käftsmäll får DOBB Production AB som sparkat Wille på FanTV. Bajen-John tog den i röven och fick deltid, men Wille gav sig inte. Krossa asen i rätten! Va fan ska man nu göra sega dagar när man inte kan kolla på FanTV. =/

IQ-Fiskmås. Om jag hyr en parkeringsplats och någon parkerar där iaf, beytder det att det är min bil då? Idiot.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0