ragg på couronne

Fick kontakt med en riktig hejare idag på shockplay. Brukar alltid fula mig för att se om man kan få fram nåt skoj, idag gick det väl sådär. Tack vare att stoffe va fruktansvärt seg på msn kunde jag inte fullfölja min plan på att dra honom ett riktigt skämt utan fick gå tillbaka till orginalstrategin och outa danne. Efter ett tag slutade ävan han sluta svara på msn, jag antar att han kollar in sin inbox och bokar plats på första bästa plan till Indien med en avbitartång i högsta hugg.




Övriga nyheter, elitserien började som den kommer sluta - med vinst. KANNA PÅ!!!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

nämen va fan =) haha

2008-09-19 @ 19:18:26
Postat av: cable guy

Idag fixar captain fantastic 3 nya pinnar till merseyside =) skönt med lördagsmatcher.. mmm mmmm :)

2008-09-20 @ 09:22:18
Postat av: Mia

Oslagbart :)

2008-09-20 @ 15:23:59
URL: http://miabergstrom.bloggagratis.se
Postat av: spiffen

EN jävla tur man inte är född under en skortsten o addar alla som försöker.. blev misstänksam direkt och avslog hans invit =)

2008-09-22 @ 17:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0