Inte utan att man förväxlar!


Som ni nog vet förväxlar gärna djungelgeorge på Cahns mig o Samuel Hansson.. fine... lr de är ju inte ok men han har gjort de pass länge nu att jag inte orkar bry mig längre. Igår tappade han dock bort sig fullständigt! Först ska vi fastställa lite fakta. För dom flesta är ju detta självklara fakta men ifall de finns fler som allas vårat butiksbiträder så kör vi..

3 -
siffra. Kommer i ordningen 1,2,3 osv..
Ett studioalbum - förvänts vara första gången en inspelning släppts på album av aktuella artist/grupp, och marknadsförs genom att släppa singlar till radio.
Cd-singel - Detta är således en sådan man marknadsför t.ex via radio
Ny - när något är nytt.
Magnus Uggla - Per Allan Magnus Claesson Uggla, född 18 juni 1954 i Engelbrekts församling på Östermalm i Stockholm, är en svensk pop- och rocksångare, låtskrivare, pianist, artist, skådespelare och adelsman av ätten Uggla.



Ok, alla med? Då kör vi... jag var asså inne på cahns igår för att köpa snus och chips till fotbollen. Jag o Rasmus skulle åka ut till Dunga i hjältevad för o kolla så de blev 2 påsar jättenyttiga påsar! När jag sedan lägger upp de jag ska ha frågar Georgieboy följande: "vill du ha Magnus Ugglas nya skiva?"
Min spontana reaktion var ju självklart "fan nu skulle Nicke varit här så hade man kunnat göra hans dag" Innan jag hann svara så började han ta fram den o sa "Man får den vid köp av 3 chipspåsar!"
Jag höjde lite på ögonbrynen "ehh ok, sjysst"

Men det var inte förens hjältevad jag upptäckte vad han hade lagt i.. ..nämligen det här

Haha ja herrejävlar... jag fick alltså inte Ugglas album utan Markolios "nya" singel..! Nåja.. Dunga blev ju glad hehe

Dagens skratt stod dock Danne för. Han frågade vilken kabel han skulle ha mellan sitt modem och datorn... jag skickade tillbaka lite syrligt o beskrev läget för honom. Han måste då ha kännt sig lite stött när han skickade tillbaka "sluta snacka som du vet nåt, it's a djungle!" haha nja... snarare en ensam buske va? föreslog även att han skulle gå ut på nätet o kolla!

Nu ska de tvättas o skuras golv. Kysser knogarna o pekar mot han där uppe. Han kysser sina, pekar tillbaka o säger "living la vida loca"'

.Henke

Kommentarer
Postat av: Mattias

haha han frågade mig med och föjande svar;

"vad ska jag ha mellan datorn och modemet?"

"En nätverkskabel."

"Jag köpte en Datchkabel lr patch lr va fan det stod"



2008 var året. over and out! :)

2008-09-19 @ 13:33:08
URL: http://www.gooner.se
Postat av: Mia

Ja nu är det verkligen bevisat att herr Cahns inte är den vassaste kniven i lådan. Jag har misstänkt det länge men detta blev den totala övertygelsen!

2008-09-19 @ 13:44:37
URL: http://www.miabergstrom.bloggagratis.se
Postat av: Danne

hahahahahaha =) va julia som tog min mobil och skickade ju :)



Folk som läser glamour ska bara hålla käften! =)

2008-09-19 @ 14:43:11
Postat av: Jocke

http://www.youtube.com/watch?v=Hk6R9YlcKNM ... hittade danne när han visade upp sina nya kablar =) henke, du glömde skriva hur matchen gick? =D

2008-09-19 @ 16:10:19
URL: http://pals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0