Spatsiba ryssjävel!


2-o!!! Jon Obi Dollar utvisad oxå. TAKE THAT YOU CUNT! För jävla härligt helt enkelt.

Blev en rätt rolig söndag till sist! Först när man vaknade undrade man ju wtf!? Inte en susning om va som försegick kvällen innan. Minns förfesten (nja.. ) typ. Men ut hade man ju likt förbannat lyckats komma då de var sönderpepprat i plånboken o en stämpel på handen.

När man sedan gick ner till konsum såg man att satsumas-säsongen hade börjat! blir lika lycklig varje år. lyckas glömma bort de till varje år oxå. Fin liten överaskning! Som citroner i lightversion. MUMMA (fan va jag hatar de ordet!!)

Juden o Danne kom bort o kollade på fotbollen sen med, ren o skär underhållning! Efter de vart de lite småroliga klipp på youtube för att sedan få en mkt mkt mkt rolig bild via bloggkollegan. Nämligen den här

När det ryktet hade bekräftats så visade sig sedan att han har burit på en mörk hemlighet alla dessa år oxå.
Mig veterligen finns de bara 2 sorters män. Den ena sorten äter hårt bröd till tacos den lite kvinnligare varianten av "män" äter den mjuka. Danne kom ut med att han tillhörde den senare. "BÖGBRÖD" som juden mkt riktigt konstaterade! "Jag visste det"

När vi är inne på kapningar fick Blom sig en resa igår som räcker hela vägen till Hawaii (nej, ingen ska med Blom haha) då en perfekt utförd stealthattack på honom utfördes av yours truly, ledartröjan o boris. Påhoppen fullkomligt haglade under en 10sekundersperiod.
Helt utan förvarning. "Klapp klapp klapp" som Lilltroll aka greken skulle sagt. "du behöver ju inte klä ut dig på maskerad, du kan ju gå som du är o säga att du föreställer ett flyttkalas" (btw ett mkt väl beprövat skämt av Pappa Claesson som sitter varje år till halloween. o vafan, med en sån "son ~" är väl humorn enda utvägen antar jag hehe) *trummvirvel*

Nu ska jag gå o drömma om analsexet på Old Trafford idag. CARLITO SCARFACE TEVEZ o KING LUIS

YEEEEEES!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Jocke

hahahahaha satte fan morgonkaffet i halsen, BÖGBRÖD! =) Det vi alla egentligen redan visste efter allt hyllande av Steven och Chuck :D godis godis godis. Skönt när man kom till jobbet imorse förrsten, X är sjuk, kan du ta natten idag? Svarade med ett ord: "Derby." Forza!

2007-09-24 @ 08:43:03
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Jocke

Du glömde ju förresten den fetaste dissen sedan mannaminne igår, till hela jefla Afrika, som du stod för. "Kranvatten är så jävla äckligt" haha Tänk om kunta kinte skulle hört dig då =)

2007-09-24 @ 08:49:20
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

hahaha =) "jag visste det!" tyst för sig själv oxå =) hahaha :) va fan, haha.

2007-09-24 @ 11:13:31
Postat av: . Henke

Jag hatar kranvatten, o jag står för det oxå! O f'sten.. jag skulle byta kranvatten varje dag för deras sol o kelandes med lejon! WORD

2007-09-24 @ 23:21:00
Postat av: Mattias

Hahahhaa jag skrattar så jag gråter av detta alltså =)
bögbröd =) haha dessutom "son ~" hahahha =)
ser att du minns ungefär lika mycket som jag av lördagen =)

2007-09-25 @ 11:40:38
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Jocke

haha går fortfarande runt och småflinar, godis godis godis =)

2007-09-26 @ 11:09:14
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: andvaka

пошли нахуй ёбаные в рот нацисты
зиг хайль

2007-11-28 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0