Slakt a lá brajen

Att pundarna från söder snor ramsor och slaktar dom är väl allmänt känt, men det här klippet jag hittade tog fan priset. Lite gooner(ea)vibbar från "trycket" i klacken.




Gaddningen gick bra igår, returmatch som sagt den 14'e med en aningen moddad flygplansgadd. Inga fler kommentarer om igår. Dålig insats från mig min gode bloggvän, men apa på dig som vågar redigera andras inlägg! ;-)

Nu bär det av till Jkpg och IKEA. Tungt jobb man har.

Till danne och boris: Hörde att påskharen kom tidigt i år .. :-)


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

haha, din jävla hora =) tänkte: "va fan e detta, så jävligt har det la inte varit på sistone ändå så ap. skickar ut grejer till en..hehe" tog du dom ur ditt eget "skafferi lr"? :)
men fick du tag i killen med gymkortet sen?! :)

2007-09-05 @ 18:57:41
Postat av: Jocke

Jag säger så här: Skit på dig.

2007-09-05 @ 20:16:10
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Mattias

mmmmm jag vet inte riktigt. Ringde bögen hörde jag. mumma :)

2007-09-05 @ 20:55:57
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: sniper

varför la du bara på? ring mig igen så vi kan träffas och mysa som vi brukar göra. /mattias j.

2007-09-05 @ 22:18:26
Postat av: Jocke

Konstigt att "sniper" har samma ip som danne, kan ju bara betyda att danne låg i sängen med insmord anal medans sniper satt och läste bloggar på hans dator. Enda slutsatsen jag kan dra. =)

2007-09-06 @ 09:04:18
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

hahaha men gå över tröskeln då.. gör de :) du får säga till om du vill ha numret till han som har hand om gymkorten =)

2007-09-06 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0