Mr Cool Ice!!


Fy fan.. de finns ju motiv o så finns de motiv.. vissa är dumma andra rent av korkade o så finns de ju några som är slöseri på bläck. (hint.. ordet i kursiv stil är ett exempel på de senare...)

image34gadd

Till vänster är min brorsdotter Stella! (Min nya fav.tjej) (Min moster + mamma tycker hon o jag e lika.. (bebisfotona) (o vafan, hade jag haft en bebbebild på mr Johnsson så hade ni nog fan oxå tyckt de... sjukt!, o undrar vad brorsan tänker.. trodde jag var "in the clear"..)

Till höger är min senaste tattuering. Som sagt de blev lite panikartat i måndagskväll utan motiv o fantasi så de fick bli en hyllning till DROPKICK MURPHYS med übertextraden "united we stand, divided we fall"!
Som så många redan har påpekat så JA.. de går o tillämpa på Man Utd.. men så var faktiskt inte tanken!

Nästa prejekt kommer bli projekt större, jag e nu redan på g me hur den ska se ut men mkt hinner hända på 6 månader... fan galet LAKS...!

Annat nytt under sol... ehhh dimman då.. hmm ja.. inte mkt egentligen. Sprang in i PERKELE.. riktigt skön grupp må jag säga. Punkrock i den lite mer ovanliga skolan då dom inte direkt sjunger i vänsterfalsett för o vara diskret.
När jag hörde dom så pangade de till i bakhuvudet o apan letade upp filen "GREEDY" Hoppade igång msn o tacka fan för att matte var online o hade albumet!!! Jag borde ha hardcopyn hemma men de var "ett sånt sug" efter plattan att jag inte ägde den mer än 9 dar typ..

.. skyller allt på juden fortfarande, nämligen där fodralet senast iaktogs...

Ahhh... jag o Mikey käkade kräftor idag, var nog första gången på ca 10 år jag åt såna små röda helveten utan fylla faktiskt! All cred till den lokala smugglaren på jobbet som även sysslar me kräftfiske som xtrainkomst trots att jag tror han har haft de gott ställt sen han var 3.... De är väl den sociala biten han vill åt för vi är ju som den gamla kommunistpropagandan Bamse på jobbet... alla är vän med ALLA även den nervklena vargen e ju snäll egentligen...!

Helgen som kommer: Jaaa du.. först o främst ska jag nog spendera den med Stella ( fan va jag ska skämma bort henne hehe, kanske är detta som får mig o sluta hata bebisar/småungar.. men de beror på hennes skrikvilja)

Sverige - Danmark står ju på schemat oxå, men den tändingen dödade ju "huliganen" rätt bra i danmark genom att i stort sätt hänga av grötbögarna från väster! Min tändning kommer snarare ligga hos mötet mellan dom 3 lejonen o neverending krigande Israel. Efter matchen blir de ju Millencolin - Poor Israelites på högsta volym o ett välriktat gapskratt. (för inte fan kan dom torska poäng TROTS skadorna?)

RULE BRITTANIA, BRITTANIA RULES THE WAVES!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Jocke

Stella.. ja.. tänker bara på Seinfeld när Elaine e full.. STEEELLLLAAAA =) söt liten knodd må jag säga. ser lite trött ut dock, var är kämparglöden om jag får fråga? tack för albumet, igen! :D vill bara påpeka att du fick tillbaka det så fort jag rippade det. krossa danmark!!!!

2007-09-07 @ 16:41:06
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Mattias

sluta ljug juden, alla vet att du har albumet. Du eller Mona :) Mona är en het kandidat på de, jag minns att han hade de rätt länge :)

2007-09-09 @ 19:42:25
URL: http://www.gooner.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0