Mr 300 vs. Claesson

Blev utmanad av Claesson i fransk 1700-tals manér med hjälp av en vit handske idag.
Sport: Bowling. Vad Mr Claessson inte visste är att jag går under namnet "Mr 300" i bowlingkretsar, något han snart skulle bli varse om. Vi hann bara spela en serie ty Claesson lämnade lokalen omgående efter han skickat sista bollen i högerrännan. Efter halva serien föreslog jag att vi skulle köra med såna där saker i rännan, så att han åtminstone skulle få ner en eller två käglor, men han gav sig inte! Jag hann knäppa ett kort på skärmen innan jag, under stående ovationer och jubelrop, lämnade bowlinghallen för att hinna ifatt och trösta min gode vän.

image46



Några kommentarer under matchen:

"Fenomenalt spelat!" - Christer, ägare av bowlinghallen.

"Otrolig teknik, värdsklass!" - Bosse, 79, PRO-medlem.

"Vem fan e pajasen i gul tröja?" - Niklas, 12, åskådare.

"Han hanterar bollen som Ronaldhino, maken till teknik." - Martin, 23, extraknäcker på bowlinghallen.

"Men oj, vilken lirare! Aldrig sett något liknande." - Edla med hund, 48 resp. 4 (hundår), hörde applåderna på rastrundan och gick in i hallen för att kolla vad som stod på.


. Jocke


Kommentarer
Postat av: Henke

de trissas upp minsann haha

2007-09-26 @ 21:14:03
Postat av: Jocke

hehe nej, nu är det jämt tamejfan! Man slipper inte undan så lätt när man sprider falska tfn# =)

2007-09-26 @ 21:41:46
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

haha, sluta.. du kan väl för fan inte lira bowling =) lika dålig på det som du är dålig på minigolf lr? :) Då är det bättre du möter nåt kvinnligt motstånd(läs henke) så du har nån chans =)
Kanske ska dra i sig några sköna softa tortilla's.. mmmm mmm :)

2007-09-27 @ 00:12:22
Postat av: Danne

http://www.youtube.com/watch?v=Wc7-biVJlJQ
<--- godis godis =) sitter som på nålar hela tiden, hehe :)

2007-09-28 @ 23:17:17
Postat av: Danne

godis godis =) sitter som på nålar hela tiden, hehe :)

2007-09-28 @ 23:17:43
Postat av: Henke

haha fy fan... har du skitat ner bloggen med en trailer på open water. den mest andefattiga filmen i filmhistorien!! Sjunde inseglet är händelserik i jämförelse för helvete haha

2007-09-30 @ 12:52:35
Postat av: Danne

bästa filmen jag sett tror jag =) händer saker hela tiden i den ju :) man vill bara ha mer mer mer.. hehe =)

2007-09-30 @ 13:40:58
Postat av: Mattias

Jag ser att ni också har haft den äran att se den filmen, dyraste filmen i historien =)

2007-09-30 @ 23:03:38
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Kapten från Napa!

Henke ditt svin! hur mår du ? är du full?

2007-10-06 @ 00:46:58
Postat av: Henke

Kapten. Haha de vet du!

2007-10-07 @ 22:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0