Marknad.. so what?

Ja, det var ju marknad som sagt, för ett tag sen. Gick runt bland skiten men hittade inget förutom det obligatoriska mariannelundsgodiset och kokosbollar. Kokosbollsförsäljaren va en kul prick. Gick fram och sa "ett tolvpack med gammeldags kokosbollar, tack". Har drog fram en låda och slängde på en fet dackekorv och ett isterband på boxen och sa "100 jämt". Vem fan köper korv, isterband och kokosbollar i paket? Och vem fan säljer dessa produkter i samma stånd, lite skilda brancher vill jag påstå. Nåja, vandrade vidare bland stånden. Det var som en enda lång avdelning a lá Hemköps 10-kronorshörna. Folk från fjärran land (bring it SÄPO) som sålde rosor och skumma afrikanska statyer med oproportionella lemmar. Hittade iofs rätt häftiga knappar till dom där foppatofflor (Skor: Kategori luffare), eller hur Boris?
Hittade dock rätt färger i ståndet lite längre fram.

Kvinnan som kommer att begravas i en Y-formad kista lyckas komma med i AB igen. Hur fan kan man vara känd för ingenting? (Hon är väl känd också enbart för att festa, då borde isåfall Danne vara megastjärna vid det här laget. Starkt jobbat, både den gula tröjan och bergströjan har han nu.) På tal om det, Sveriges motsvarighet Håkan Mild, som skulle ta en time out efter sin systers mord, sörjde ju länge. Tog en match innan han grät ut i pressen om inkompetenta domare. Betala er skatt och håll käft, sillodlare! Gårdagens omgång fick mig bara att gråta förresten. 1p hemma mot ett träskgäng när det verkligen behövdes 3 friska för att dra ifrån i guldstriden. 19 skott varav 5(!?) på mål, statistik a lá Div IV-lag. Tragiskt. Vi behöver offensiv kompetens. Så vad göra Bosse? Värvar två mittfältare från Enköping som ansluter till truppen, hör och häpna, nästa säsong.

Måste bara kommentera ett visst inlägg från sopprotsbloggen wordpress, håll käft helt enkelt. =) Går trögt med skador och skit, vi satsar på CL och imon får du lite försmak av vad som komma skall!

Missat mkt från senaste inlägget. Roligast var dock när Benny släppte bomben på förfesten att han kunde kolla igenom alla youtube-klipp på 4 timmar. Efter högljutt motstånd sänkte han timern till 40 min. Inte ens Duke "BALLS OF STEEL" Nukem skulle klara det!

Avslutar med ett kul klipp. Från Höglandscupen för länge, länge sen. Titta och njut!




. Jocke

Kommentarer
Postat av: spiffen

Vad är det där för speedkula som dundrar fram egentligen`?

2007-09-18 @ 18:31:30
Postat av: Danne

hahaha, klarar man HELA förbannade youtube på 40min så jävlar är man i samma klass som gamla goda Chuck Norris asså =)
Förresten juden.. så måste du uppdatera dig hur jorden snurrar. Boris har haft den gula ledartröjan i 2-3 år nu(rykten går att han sover i den och kysser den när han vaknar på morgonen) och henke har bergströjan =)

2007-09-18 @ 18:44:31
Postat av: Mattias

Hahah 40 minuter =) va i helvetet, de va ju lång tid. Jag blåste igenom sida efter sida till jag kom till på under 20 min =)
Danne: Gula tröjan har du ju på dig för jämnan =) Permanent basis va de ja =)

2007-09-18 @ 18:47:13
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: . Henke

"fyra timmar lätt" (börjar räkna på hur många de kan vara med nån skum formel.. tittar sedan upp) "... ok 40 min!!" Inte ens pyramidbyggar-mattematikerna hade fixat de!!
JAG? Haha vafan kom de påhoppet ifrån. Jag e lojal team-cyklare som hjälper "proffsen" till mål.. Oftast Danne men Matte skulle våldta Lance i backarna,
bildligt talat, lr vafan.. bokstavligt talat oxå. BORIS SUPERSTUD!

2007-09-18 @ 20:03:34
Postat av: Danne

påhopp? que?! =) Jag har la sett hur du och boris ligger på rulle bakom sen när det kommer en klättring så ser man i ögonvrån hur en tröja som är vit med röda prickar och en gul tröja blåsa förbi i 110 knyck :)

2007-09-18 @ 21:42:43
Postat av: Danne

sen kan jag hålla med om att mattias "armstrong" börjesson hade våldtagit det mesta på årets tour.. :)

2007-09-18 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0