Long Dong Black Kong


oi!

haha världens softaste jobb måste ju vara o namnge efter-midnatt-filmer. Sjukt bra fantasi. Hittade en annan härlig titel på softmupparna häromdan. "Meat my ass" hahhaha applåd för o lyckas vrida på meet o meat. världsklass. synd att man inte kan kolla på sånna rullar längre dock.. Svenskt, amatör, unga o heminspelat annars kan de fan va!

Fan i helvete... åldersnojan sköt i höjden när jag vaknade.. såg att jag blivit farbror! kan inte riktigt glädjas lika mkt som jag vill åt brorsans lilla Stella (respekt o döpa sin dotter efter en öl-sort! för de är väl därifrån han måste fått de ifrån eller?) eftersom de sätter mitt eget namn i ofrivillig smuts med "farbror" framför finfina Henke. Nu MÅSTE de bli en hund så de snabbt förvandlas till "Husse" Henke istället!

Idag blir de football at it's best!!! Med öl o storbildstv på O'learys i jkpg! Skönt o slippa råtthålet för en gång skull. Kan dock ha en direkt inverkan när de gäller motiv hos Lakss på tisdag eftersom de låter JHÄTTHEDYHRT o dricka öl ute från kl 15-?? hehe. Men vafan ska de sparas för... bara o tilta som Limpowic säger!

Nani 2 Evra 1 Carrick 1

Vi ses vid 18:15!

We're the fucking Man Utd..!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Mattias

välkommen till de fina livet att vara farbror =) Dags o bli flintis o sätta på sig brillorna :)

2007-09-01 @ 13:17:34
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: . Henke

Fucking love it, ge mig en käpp så jag kan stå upp på dopet! =)

2007-09-01 @ 13:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0