Tjillevippen


Oi!

Hälsokoll:... Jag mår inge vidare asså..... ser ut som England kommer missa EM... VAFAN!!! Efter en sån jävla mästerstrut av ROONEY borta mot AK47 såg de bra ut... men sen fick domaren (?) frispel o dömde en straff (frispark) o mål (offside) förr kgb.. Nu känns EM riktigt långt borta för dom 3 lejonen... visserligen är Sveciá med... men vafan... EM för mig är England 50 % Sverige  30 % Själva EM 20 % .....

Men varför gråta... PL var ju igång igen efter de hopplösa landslagsuppehållet o UTD stormade över Villa... dom ledde visserligen med 1-0 efter en kvart men tradtionens makt är stor lr hur man nu säger... senaste AstV segern kom 95 hahha..... Och dom 10/11 senaste HEMMA-mötena har slutat med UTD-seger. FINT!!! Ikväll stannade siffrorna vid 1-4 efter mål av ROONEY 2 (missad straff oxå) Rio Grande o Giggs. LOVE IT

Vågar inte gå o lägga mig nu btw... sitter o skriver ett inlägg i en blogg istället för o sova för att inte missa flyget till SOLEN!! AHHHHHHHHHH BOB SAGET va fint de ska bli med DUBAI... Kollade upp vädret i fredags efter o ha fått en sån jävla snyting av kylan i fredagsmorgon... de är visst 30+ på nätterna... de kan jag leva med..!

Annat då:

Försökte se på den nya råttfilmen med Giqka häromdan.. den var lagom skittråkig! De tyckte både hon o jag.. Har ju annars tvivlat lite på hennes omdöme av filmer annars efter att ha dömt ut Anchorman... Men sen skickade hon o sa att filmen gick på X o den hade fått 4/5 i betyyg... I rest my case..... I LOVE SCOTCH hahaha

Owen/Luke Wilson, Ben Stiller, Vince Vaughn, Will Ferell (stava?), Chris Rock/Tucker är o förblir mina kungar!

Köpte mig en ny iPod idag (igen) eftersom de är si o så med batterierna på dom andra. Måste ha musik på resan... har med mig 2 böcker (En av grabbarna o Iskallt & Stenhårt) oxå för att fördriva tid. Fyf an.. jag har med mig 2 böcker asså... jag som inte ens läser hehe! Lämnade in min kamera dessutom när jag ändå var på "elis" Lite som väntat så var de jävligt skeptiska att felet skulle gå på garantin (senast den funkade var på nissi beach med SAND o VATTEN) tyvärr. Hade velat ha lite coola(?) foton på alla skrytbyggen i Dubai o en massa härliga kort på Stella! Ska bli riktigt skoj o se den lilla söta igen btw

Men men... pappa har med sig sin o ska nog kunna få lite bilder därifrån sen o skicka upp här. Nähe... dags o packa om igen o se va jag hade missat sen sist! Vi hörs... lr nåt!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Martina

En ny iPod säger du?? =) Vart är min då då? =) Haha.. Var det pappa som kostade på dig en ny iPod? Du hade ju kunnat fråga honom om han inte kunde köpa en kamera till dig när ni var igång ju =)

2007-10-21 @ 09:58:29
Postat av: Micke

Svecia är la inte så långt ifrån EM eller? En pinne mot Estland eller Spanien bör de la fixa, men det kanske är långt ifrån???

Forza SVERIGE !!!!

2007-10-21 @ 12:36:24
Postat av: henke i SOLEN

Martina: haha den kommer =) Micke: Har jag nånstans skrivit att sverige missar em? skrev bara att de är skitsamma så länge england inte är med.. Nähe dags o dra o bada lite igen kanske... ouuuhh

2007-10-22 @ 12:09:48
Postat av: Martina

Kan du vara lite vänlig och ta med dig lite sol hem till mig. Vore toppen, spanx! Hoppas du ha tråkigt med =)

2007-10-22 @ 19:24:42
Postat av: Jocke

jefla sollapare... =)

2007-10-23 @ 19:24:06
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0