Vad hände i Storbritannien åren 1980-96?

Var på det här stället idag. Lite skrämmande för jag började nynna på Tommy Körbergs version av "Oh Helga natt" när jag stegade in. Fick sätta mig med en folder iaf och läsa igenom, samt titta igenom och fylla i en hälsodeklaration. Fråga nummer 11 ställer jag mig lite frågande till, vad hände då egentligen? Någon som vet? Blev lite rädd först, men kunde senare konstatera att jag har ju inte varit i Storbritannien under dessa årtal, jag har inte varit där överhuvudtaget.

fråga

Efter att ha suttit och gått igenom hälsodeklarationen i en kvart med nån sjuksyster där på bygget säger hon att jag inte får lämna blod eftersom jag tatuerat mig för mindre än 6 månader, och flera gånger. Måste därför göra ett prov som visar att jag inte fått Hepatit B eller C om 4 månader. Tack tack, blir ju 4 sköna månader det här. Fan skulle jag dit för egentligen..

Nåja, fick ner Peps Perssons 'Best of'-platta igår, fan va den gungar skönt. Hade det inte varit för att det danska språket dominerar skivan så skulle det vara 6 getingar. Skön lirare det där.

Årets nobelpris i sms-tips får stoffe som tipsade om "Grotesco - avsnitt 1". Gav upp hoppet på de här tre humorsatsningarna efter att ha sett "Stå upp!". Skit. Men som tur va fick jag ett mess innan, och jag hade 30 minuter över så va fan. Och satan i gatan va skoj det va. Kila in på SVT Play och kolla, Comedy Gold på min ära. Göteborgsslakt är alltid välkommet. Hilding är kung, likaså den snåle fan som e med i programmet, tulle anyone? =) Här har ni förresten inledningen på avsnittet: "SKJUUUT DEEEEEN!!@#¤%"




Igår gick ju den Alternativa Fotbollsgalan på TV4. Hade inte satt något hopp på den här galan eftersom Ekwall var inblandad i produktionen. Men den hade en hel del guldkorn. Eftersom jag suttit 2 timmar och rippat klippen från programmet, redigerat, renderat och laddat upp på YouTube så ska tamejfan alla som läser den här bloggen kolla in klippen, annars blir det hedersmord. Enjoy!


Årets blåsning


Damlandslaget får en känga - "Det är ju kliniskt, man blir ju glad när man ser sån't"


Auktion del 1 - Fotbollshoran Babis får en känga.


Auktion del 2 - Stackars Dusan... =)


Buffalo



Danne: Hittar inte den där filmen Hairspray nånstans, sluta tjata eller skicka över MSN!


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Henke

Hepatiten är väl inget, är ju HIV'n som borde stoppat dig hehe. Blåsningen var de enda som var kul på "galan" btw

2007-11-12 @ 16:58:56
Postat av: Jocke

haha, du skulle hört henne när hon sa Hepatit B och C, fy fan, fick ju gåshud =) gala och gala, vi snackar TV4 här, finns inget bättre ord. Dusan va roligare iaf, inte ett bud, ville nästan slänga in ett sympatibud när det va tyst i lokalen =)

2007-11-12 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0