Nu går skam på torra land!

Att TV4 är en hobbykanal utan dess like och allt som oftast mönstrar program som är skit, skit skit i sina tablåer är väl allmänt känt vid det här laget. Men imorse såg jag något som fick mig att baxna.  TV400 storsatsar på midsommardagen. I deras programbeskrivning står det att: "Här kan du frossa i kändisar, vackra människor, bröllopspar, solsken och artister. I tablån trängs Letterman, Bridezillas, Flavor of Love, American Idol, Jerry Springer och prisbelönta dramaserien L Word."
Deras slogan är "TV400 - En ren njutning". Såtillvida man inte njuter av huvudvärk och ren smärta är dagens tablå ett enda stort skämt.

image9

Det är alltså bara att bunkra upp med chips och gåthis för här ska det jävlar i mig kollas på Jerry Springer om TV400 får bestämma! Clownkanal.

Läste en god nyhet innan jag gick och la mig igår. Henry till Barςa för rea-priset 215 miljoner. Om nu bara Milan och övriga b-klubbar kunde sluta rycka och dra i övrig spelartrupp ser det bra ut för nästa säsong. Synd bara att Spaniens bästa back sen mannaminne, Puyol, skadade sig i sista matchen innan semestern. Borta ett par månader och hela Spanien/Katalonien sörjer.

DIF lyckades igår fylla tomrummet av Concha som drar till Das Vaterland med.. en finsk mittfältare. Hej en nubbe för mkt innan spelarköpet! Ingen HD-DVD brasse den här gången iaf, som för övrigt blev nobbad av vår kompanjonklubb Sirius. Jag ber inte ofta, men herrejävlar säger jag bara.

Till sist skulle jag vilja be representanter för Afrika att göra om alla årets dagar till midsommar. Som på beställning kom skyfallet igår. Stabilt.


. Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0