No nay never no more

Detta är en grej för ångesttomboloan på morgonpasset asså. Sällan mått så dåligt över att inte varit på plats för ett event som jag gör nu. Snackar givetvis om hultsfred.

För ganska exakt ett år sen tog dubbeljocke o jag adjö för sista gången utan att må så jäkla dåligt över de. Kändes som en bonusfestival bara.. inget för oss o RAISED FIST skulle lira. Så ja vafan.. vi fixade våra sedvanliga backstage, köpte ett tält (o vilket jävla tält sen, räckte med o kolla på tältpinnarna så stod de upp), fixade skjuts o lallade in. Mkt pappa boris o raised fist senare så lämnade vi våra snodda sovsäckar, kuddar, liggunderlag o hjältetältet bakom oss.

Typ första bandsläppet i år så visade de sig att Hatebreed skulle lira.. då väcktes lite "lustar" (tjena malena ivarsson) till liv men inget mer med det.

Ytterliggare lite bandsläpp senare så dyker Flogging Molly upp men de drog inte tillräckligt (Säg Millencolin, Raised Fist lr Randy här så hade jag inte kunnat skriva blogg nu) för ett besök.

Men i tisdags när jag var på väg hem från jobbet o möttes av festivalbesökare träffades jag av en jävla tegelsten i huvudet.. JAG VILL DIT!! Vet att dubbeljocke oxå vill de. Ett besök över helgen me sova i bil låter inte helt otroligt just nu..

Linda Bengtzing på hotellet annars...

Men iaf.. även om vi missade irish punkrock på festivalen idag (f. molly) så kommer TAMIGFAN Dropkick Murphys till sverige i juli. Snacka om att vara på plats i GBG den 11:e!! Och nej aftonbladet... det är inget nazistband. Hahaha pajastidning.

NO NAY NEVER NO MORE WILL I PLAY THE WILD ROVER NO EVER NO MORE

. Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0