Do you wanna die?, DO YOU WANNA DIE!!!?


http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1097035,00.html

De är faktiskt såna bilder man vill se på en söndag. "Fan så jävligt mår jag ändå inte" Vackert vickan.. vackert!

s02e04 - Office (US-Version) <-- JAA! Vilket jävla avsnitt hahaha tårarna rinner här

Linda Bengtzing igår.. Så här i efterhand är jag jävligt nöjd över att vi bara sågs på håll. Hade aldrig kunnat hålla käft om Magnus Hedman. "läcker du lika mkt som Magnus?" "men ett mål i röven är inte illa ändå" kommentarer av den karaktären hade suttit lika säkert som loka är gott på söndagar!

De var faktikst riktigt nära att de blev hultsfred igår. Var sjukt sugen o när Sandra o Alexandra erbjöd tältplats, sprit fanns o skjuts fixades så var det ett misstag som fick skeppet strandsatt. Skulle gå ner till minuten o fixa stålars. Väl framme så märkte jag att visakortet låg kvar på bordet där jag lagt de 10 min tidigare så jag inte skulle glömma de när jag gick ut. Mkt inbordes svordomar då.. Väl hemma igen så tänkte jag att jag skulle kolla till vädret under kvällen: 14 grader o spöregn.. "let's not"

Men annars mår man ju bra på söndagar.. ångestfritt o full av arbetslädje! Xtra skönt när man vet att det är övertid på tisdag. O folk i afrika har mage (not really) o klaga över hungersnöd o aids.. för fan.. kom tillbaka när ni har riktiga problem!

Nytt avsnitt av entourage ikväll där borta i amerikat.. 2 timmar senare snurrar azureus igen. De där internet asså, jag tror de kan bli nåt!

. Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0