Maktskifte


Läste häromdagen att Jihde skulle lämna över kaptensbindeln på svt-sporten för att han längtade hem till reklamavbrotten på 4:an. Döm om min förvåning när jag såg vem som var utsedd som ny il capitano på svt...

Han är nämligen väldigt lik den man som lystrade på tillropet "Pops ... POOOOOOPS" i dom mest sktitga kvarteren av Munchen under brinnande vm förra sommaren. Vi (tokbussen till tyskland 06-gänget) var rktigt jävla långt ifrån en fotbollsarena just då..

Skönt o kolla tutte när staten pröjsar, lr vafan.. kanske är min förbannade tv-avgift som smakade smaskens!? Fast o andra sidan pröjsar jag hellre för skitiga strippklubbar än för 99% av utbudet på svt/sr.

Nu har vi ju iofs inga fysiska bevis på att han var inne på nån klubb men som sagt.. de var långt till Allianz Arena / Olympiastadion just då..

. Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0