Ett ljus tänds!

Inte för att jag bryr mig nämnvärt men nu kanske damerna har chansen att ta medalj i VM.
Jag behåller även min teori om att hon är en utklädd dansk vars enda mål är att förstöra 
Sveriges chanser i cuperna. Hon ser inte ut som en svensk och pratar som en dansk, A-HA! Vattentätt.

Mer sport, någon som orkar följa Tour dé France längre? Är lite förvånad att inte alla spelbolag har hakat på det här, de borde sätta odds på alla cyklister och vem som kommer åka dit härnäst. Är det inte bättre att dopa alla asen istället, hade varit roligare att se. Ett gäng belgian blues frustar runt bland bergen. Hade varit nåt!

Det här är ingenting emot att gå på Avenyn en vanlig dag. Fisk luktar äckligare, men Avenyn kanske inte är 4 km lång iofs.

Och så ytterligare ett musiktips från redaktionen. Against me! släpper sitt album den 22'a augusti och heter 'New wave' och bör införskaffas omgående!
En riktig soft skiva, en blandning av Danko Jones, Rise Against och The Strokes.. typ..


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

Det va ett jävla hackande på götet =) "tobbe hysen lala lala la..."

2007-07-28 @ 20:53:16
Postat av: Danne

f'sten.. touren hoppas jag alla följer. Inte missat en etapp än. Imon klappar vi dom i mål :) Marcoussis ? Paris.. 120 km.. mumma =)

2007-07-28 @ 20:55:57
Postat av: Jocke

Hehe götet ska hädanefter alltid få minst en spark i ansiktet i mina inlägg. =) Tobbe? Han blir ju inte klar på ett tag, och då har tåget redan gått. ;) Och jag kan sätta 200 spänn på att vi får se Mild i tingsrätten efter den här säsongen, lipandes, då han försöker förklara turerna kring Tobbes sign-on bonus. Historien upprepar sig alltid! =)

2007-07-29 @ 20:33:45
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Håkan Mild

E det lite avundsjuka jag hör angående tobbe? :) janne plånbok har väl varit framme igen.. då är ingen transfer omöjlig, hehe. Möjligt att tåget redan har gått då, men inte fan sitter skansen på det iaf =)
charity Shield i helgen - sen e det inte långt kvar till premier league.. MUMMA!!!

2007-07-31 @ 08:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0