God jul för fan

Första advent idag, så idag får brandförsvaret det svettigt kan jag tro.

Henke har inte postat nåt i bloggen på exakt 1 månad. Henke har drabbats av ett klassiskt fall av flaskhals. Henke säger att han behöver en ny dator. Förklaring. Skärpning.

Skämdes något utöver det vanliga idag när jag hittade en officiell musikvideo till Raised Fist singel Sound of the Rebublic. Den är ju inte ny heller så det finns inga ursäkter. 20 piskrapp och extra hårt träningspass idag.



EM-lottningen blev klar idag. Det var en pina att titta på Olof Lundh i studion. En apa skulle kunna sitta med en laptopen i knät och citera vad fotbollskanalen.se's användare har postat för svar. Sjukt. Betalar verkligen TV4 denna mannen regelbundet för hans "jobb"? Nästan sämre sportjournalist än alkisen slash dansken på Expressen. Ni vet vem. Nåja.. 0p mor Grekland (går inte att göra mål på Clooney-kopian i målet), 0p mot Spanien och 1p mot Ryssland tippar jag iaf.

Nu vankas det julskyltning, sen stämplar jag ut! Stoffe är tillbaka i stan, kanske kan bli lite vetgirig live imon, då kan han ju iaf inte googla svaren!!! 3 lätta poäng ska bärgas.


. Jocke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0