Tidsmaskin?


I detta nu är kl 16:53 enligt dator ur. Nu när vi har konstaterat detta så ska jag lägga in en länk från en ding din.. fel aftonbladet här.

Nog för att vi har tidsskillnad gentemot öarna men inte fan skiljer de så pass mkt att dom kan skriva att Sir Alex inte var med på läktaren på ngn av matcherna när dom inte ens har spelats..? Har ab i all sin hast o sprida skvaller även hittat tid o bygga en tidsmaskin? Coolt... ge mig resultaten med isf så de blir en win win situation!

Nä.. jag tror bestämt jag väntar till kick off KLOCKAN 20:45 istället.. coolt om dom visar båda matcherna så man tillåts zappa på nätet mellan 2 utd-matcher.. de du bergman! btw.. do not rest in peace. AVSKRAP, minnestv så de står härliga till oxå. Booooooring!

. Henke

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha avskrap, hett att dissa en av världens, tydligen, bästa regissörer. =) är det nån som sett hans filmer förresten? svart vitt, allt handlar om döden, alla utspelar sig på det där fårö. nej tack.

2007-08-09 @ 08:25:50
URL: http://pals.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0