Sommaren är skit..

..enligt Putte framförallt. Scrolla ner lite bara så ser ni hans sommarsnack under bilden på honom. Och eftersom vädret är skit så kan man lika gärna stanna hemma och lyssna på den här. Vi snackar Hit Garanti. Kan inte bli mycket bättre än så.

Finns det fler där ute som vill knacka sönder ögonen på de personer som trilskas med att lägga ut låtar från heta artister som de själva knåpat ihop i Windows MovieMaker på youtube..? För bövelen.. ska det vara så svårt att dra upp musikvideon? Om jag bara ville lyssna på låten kan jag göra det helt själv där hemma, en del lägger t o m upp en svart video med bara låten. Lika meningslöst som att sätta vinstodds på att Liverpool vinner PL.

Och det här är bara YEEESSS!!

Slutligen, någon som kan tyda mitt horoskop från i förrgår? Va ju livrädd hela dagen, gick runt och och va jättealert för jag trodde jag skulle missa nåt hett. :/

horoskop


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

"Lika meningslöst som att sätta vinstodds på att Liverpool vinner PL" que?! =)

2007-08-22 @ 14:47:46
Postat av: Jocke

you know it =) men efter 3 matcher kanske man skulle byte ut liverpool mot man utd :P

2007-08-22 @ 16:56:25
Postat av: Danne

ojoj.. vilket klapp-klapp lir =) från juden lite oväntat :)

2007-08-22 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0