Kontrollhopp och läkarsprit

Letade runt lite i gamla mappar och album och hittade ett par godbitar från en svunnen tid. 
Det här är från senaste sommar-OS i Grekland. (Arenorna där nere är väl inte färdigbyggda än förresten..) Kommer inte ihåg vem det var, men stackarn snubblade på sina egna fötter när han skulle hoppa tresteg. Tyvärr fick jag bara med reprisen, men satan i gatan vad vi garvade. :)





Nästa är när Holm hoppar 2.26, glädjen va total!





Den sista grejen vill jag helst glömma, och som vi glömde när vi drack! Fi fan, de groggarna vi tog bränner fortfarande. 50/50 fick en helt ny innebörd den veckan vi levde på Spirytus.

image27


. Jocke

Kommentarer
Postat av: Danne

haha, men helvete vilka rullar du kastar upp :) tror fan det va vårat stöd som lyfta holm(piff) över ribban asså. Helvete vilken tändning :)

2007-08-24 @ 18:09:17
Postat av: Danne

http://www.youtube.com/watch?v=bLKjTsFWgOk&NR=1

2007-08-25 @ 12:00:50
Postat av: Mattias

hahaha! fan va bra :)
Vilken jävla tädning på höjden! :)

2007-08-25 @ 14:32:32
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Anders

Fan, det var ju hemma hos mig har jag för mig, att du hade den kvar =)

2007-08-25 @ 17:13:38
Postat av: . Henke

HAHAHHAHAHA basshuntervideon kan vara de bästa jag sett på länge på youtube! FUCKING YES!

2007-08-26 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0