CL 07/08 - avgjort på förhand

Vill egentligen inte ta det till den här nivån med det är mycket skitsnack och lite verkstad just nu i kompiskretsen och det mesta kommer från en blogg vars namn jag inte frivilligt tar i munnen, där spottas den ena propagandaposten ut efter den andra. Vi har ett nytt taggat lag med bara rätt sorters nyförvärv. Heta nya spelare upp i A-laget och jag tänker personligen redigera det här inlägget när CL-finalen spelats av och trycka in meningen "Vad var det jag sa" under följande påstående:

Barça vinner årets upplaga av Champions League.


Vi visade våra krafter senast i Gamper-cupen. Vi pissar på spanska lag, vi visar hur fotboll ska spelas när vi möter  Engelska "vi-lyfter-150-i-bänkpress-men-kan-inte-dribbla-med-bollen" lag och vi knäcker nacken på italienska lag. Inatt lär väl alla fotbollsspelare ligga i sängen och darra på läpparna medans de stönar "Ronaldinho".. "Giovanni".. "Messi".. "Iniesta".. "Henry".. "Etoo".. (skulle kunna lista hela våran spelartrupp men ni fattar väl poängen). Jag vågar påstå att det är lika bra vi får bucklorna redan nu så slipper ni ödsla krafterna.

Här har ni facit när gruppspelet spelats klart: (vinnare i fet stil, duh!)
Grupp A: Liverpool, Porto, Marseille, Besiktas.
Grupp B: Chelsea, Valencia, Schalke 04, Rosenborg.
Grupp C: Real Madrid, Werder Bremen, Lazio, Olympiakos.
Grupp D: Milan, Benfica, Glasgow Celtic, Shakthar Donetsk.
Grupp E: Barcelona, Lyon, Stuttgart, Glasgow Rangers.
Grupp F: Manchester United, AS Roma, Sporting Lissabon, Dinamo Kiev.
Grupp G: Inter, PSV Eindhoven, CSKA Moskva, Fenerbahce.
Grupp H: Arsenal, Sevilla/AEK Aten, Steaua Bukarest, Slavia Prag.

Nej, jag tippar inte med hjärtat.



vackert.



. Jocke

Henke: Kan man stänga av kommentarerna i ett inlägg? =)

Kommentarer
Postat av: . Henke

tror de är enklarare att bara radera hela poster... Haha jävla fitta.. fatta va du kommer få käka upp de här.. :)

2007-08-30 @ 22:55:26
Postat av: Anders

Shit, det här kommer du nog få fan för, men jag skulle inte klaga på om det blir som du sagt, en sak stämmer iaf, Barca vinner lätt CL

2007-08-30 @ 23:20:24
URL: http://lovethegame.blogg.se/
Postat av: Danne

vilken jävla tomte du e e! finns ju fan inte nåt rätt i det här, ska väl vara att ars.. inte gå vidare då :)

2007-08-31 @ 00:20:06
Postat av: Mattias

Om de brinner hos dig inatt så är de inte jag! :)

2007-08-31 @ 00:21:10
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Mattias

Danne: vad säger du? ser jag fel? =)

2007-08-31 @ 10:53:33
Postat av: Danne

Har svårt att styra mina trupper vid fronten när du håller på att trappa upp hela tiden :) speciellt när det närmar sig lördag av nån konstig anledning =)

2007-08-31 @ 12:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0