Chock and Aw

Gick förbi hultings häromdagen och fick mig en chock när jag såg ABs löp. Trodde inte dagen skulle komma så fort, men det har väl varit i görningen ett bra tag nu. En annan har ju bara gått och väntat, men att min bloggkompanjon skulle vara den i gänget som tog steget.. nåja. Ska baka in en bågfil i en limpa och hälsa på han när han landar på kumla.

image26


Poker Edge är en hemsida som trackar miljontals fiskar ute på nätet. En massa data samlas och analyseras och sedan kan man kolla vad hur viss spelare spelar. Föga förvånande är Stoffe en ful fisk. Vidare kan man bara bekräfta att Bush tydligen spelar full även på nätet. Borde egentligen klassas som Calling Station men "maniac" funkar även det. Jonne har ingen profil, misstänker att man måste ha ett vinst antal vunna (typ 1%) potter för att komma med i registret, och där har vi förklaringen. På Danne behövs ingen profil eftersom han går under namnet "the big fish" i de undre pokerkretsarna undertecknad huserar i.


Till sist, kolla klippet nedan. Förlorade all respekt för finsk sisu imorse. Tragiskt.




. Jocke

Kommentarer
Postat av: . Henke

Aha.... då har man blåst skallen av nån igen på fyllan då.. de bästa med spriten är att man skulle glida igenom ett lögndetektorstest me bättre resultat än en kattunge (me puss in boots ögon!) ! =)

2007-08-22 @ 20:05:57
URL: http://pals.blogg.se
Postat av: Danne

Det är inte långt bort till dig juden vet du va?! :)

2007-08-22 @ 21:35:56
Postat av: Mattias

hahaha vafan? DE SKJUTS FÖR LITE :)

2007-08-22 @ 21:39:49
URL: http://www.gooner.se/wordpress
Postat av: Jocke

Haha ja för fan, i fyllan är man med i fantastic four, klarar allt =) danne, haha bring it, biatch. jag behöver bara barrikera min dörr med alla stålars jag spelat av dig så kommer du omöjligt in :D

2007-08-23 @ 08:42:41
Postat av: Danne

Den lilla enkronan ska jag nog ta mig över.. =)

2007-08-23 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0